چه نوع از گیاهان چینی آنها را برای تعمیر در کلیه CKD مفید هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از گیاهان چینی آنها را برای تعمیر در کلیه CKD مفید هستند

چه نوع از گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در انواع CKDQué از گیاهان چینی مفید هستند برای تعمیر کلیه در CKD مفید است؟ CKD اشاره به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه، و دشوار به هنوز curado.Sin است داروهای چینی دارای ویژگی های خاص خود را در درمان آسیب کلیوی.

مبانی CKD

تابع اصلی کلیه ها است هر روز به حذف مواد زائد و آب اضافی از روند sangre.Los کلیه در حدود 200 لیتر خون و تولید حدود 2 لیتر urine.This اولین گام در فیلتراسیون، خون capilares.Para به نام بیماران CKD در گلومرولها توسط رگ های خونی میکروسکوپی تحویل نشت، علاوه بر زباله، برخی از مواد مفید را فیلتر out.Meanwhile، بیماران مبتلا به CKD نیز مشکلات در تولید هورمون های که توابع در هورمون به اندازه کافی cuerpo.Sin مهم است، سیستم های دیگر خواهد شد در بیماری مزمن کلیوی (CKD) درگیر شده و منجر به درمان پیچیده است.

چه نوع از گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در CKD مفید هستند؟

خوب گیاهان طبیعی چینی عملکرد CKD سرمایه گذاری مرحله 3 به مرحله 2 CKD.A گاهی اوقات مفید است برای معکوس مرحله 4 یا 5 CKD مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نکته کلیدی را برای شما برای پیدا کردن یک درمان به موقع خوب است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از بهترین گیاهان طبیعی چینی برای تعمیر کلیه در راه های خلاقانه مفید است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مبتنی بر گیاهان طبیعی خارجی اعمال نقطه طب سوزنی کمر (منطقه کلیه) .Bolsas از ده ها تن از گیاهان که شامل گیاهان دارویی قبلا در نفوذ خیس، و سپس در قرار داده شده پایین espalda.Con کمک دستگاه اسمز، مواد موثر گیاهان دارویی نفوذ کلیه از طریق کانال های اصلی. عدم وجود درد، و چیزی مانند یک ماساژ می باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان CKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: